Bienvenue sur le blog

Pour ajouter un commentaire, click sur l'heure du message

Pour consulter les commentaires, click dans les archives du blog sur le message choisi (1 page = 1 message) et le ou les commentaires apparaissent au dessous du message ;-)

dimanche 2 mai 2010

Logbook 27/04/10 – 00.00u – Positie 49° 35 04 N – 2° 44.55 W

We switchen tussen zeilen en motor in functie van het weer. Eole is wispelturig.
Ik eindig mijn wacht om middernacht en recupereer zachtjesaan omdat ik bijna geen slaap heb gehad sinds het vertrek. Dank U Christian, jij bent een broer voor mij.
De Peter's passen zich gemakkelijk aan het reilen en zeilen aan boord.

Om 7.30u, heist Christian de spinaker. Ik kom op het juist moment om te helpen.We geraken zo nog 40 mijl verder met 1 tot 2 BFT – cap 250° - een mirakel

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Commentaires :